وبلاگ و مقالات

2019-09-04

چگونه تور مجازی بسازیم ؟ آموزش ساخت تور مجازی در ۷ قدم به همراه معرفی نرم افزارها

برای ساخت یک تور مجازی به یک دوربین مناسب، تجهیزات عکاسی پانوراما مانند سه پایه و هد پانوراما ، آماده‌سازی محل برای عکاسی، جا نمایی و محاسبه تعداد نقاط مناسب برای عکاسی ، گرفتن عکس، و دوخت عکسها برای ایجاد عکسهای پانوراما و در نهایت ایجاد تور مجازی با نرم‌افزار تخصصی داریم . در این مقاله به صورت ساده یاد خواهیم گرفت چگونه تور مجازی بسازیم
2024-04-04

راهنمای خرید بهترین هدست و عینک واقعیت مجازی در سال ۱۴۰۳

انتخاب بهترین هدست واقعیت مجازی در سال ۱۴۰۳ به نیازها و بودجه شما بستگی دارد. در این مطلب، به بررسی بهترین گزینه‌های موجود در بازار می‌پردازیم تا به شما در انتخاب مناسب‌ترین هدست کمک کنیم.
2024-04-03

بهترین نرم افزارهای ساخت تور مجازی در سال ۱۴۰۳

بررسی تعدادی از بهترین نرم افزارهای تور مجازی در سال ۱۴۰۳ می‌پردازیم و به شما در انتخاب گزینه‌ای مناسب با نیازها و بودجه‌تان کمک می‌کنیم.
2024-04-03

راهنمای خرید بهترین دوربین های کوچک ۳۶۰ درجه در سال ۲۰۲۴

در این مقاله، به بررسی بهترین دوربین‌های ۳۶۰ درجه در سال ۲۰۲۴ می‌پردازیم و به شما کمک می‌کنیم تا با توجه به نیازها و بودجه‌تان، بهترین انتخاب را داشته باشید.
2022-10-25

کاربردهای تور مجازی در صنعت رزرو ویلا  

تور مجازی یکی از راهکاری مهم و پرطرفدار در صنایع مختلف، از جمله صنعت گردشگری است و استفاده از این تکنولوژی باعث می شود تا صاحبان مشاغل از راه دور، بتوانند ارتباط نزدیک‌تری با مخاطبانشان بگیرند